Szkolenia handlowe
Wspieramy naszych Klientów i Partnerów Biznesowych na polu kupna – sprzedaży. Naszym trenerom bardzo dobrze znane są procesy sprzedaży i problemy, jakie napotykają handlowcy w sprzedaży i negocjacjach.
Sami z zawodu jesteśmy handlowcami i nasze własne doświadczenie powoduje, że jesteśmy najlepszym zespołem do współpracy. Nasz zespół składa się z wykwalifikowanych trenerów biznesowych, którzy swoją bogatą wiedzą pragną się dzielić i pomóc partnerom w osiągnięciu ich osobistego sukcesu.
Nasze szkolenia proponujemy tym, którzy pragną być liderami na rynku w dziedzinie sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. Bogata lista referencyjna w zakresie doskonalenia kompetencji handlowych sił sprzedaży jest powodem do naszej dumy.
FORMA NASZYCH SZKOLEŃ - aktywny trening, ćwiczenia praktyczne, case study, symulacje, eksperymenty, prezentacje, testy i kwestionariusze, zadania i zabawy o charakterze diagnostycznym. Uczestnicy otrzymują bardzo bogate materiały szkoleniowe, obfitujące w konkretne przykłady do zastosowania po szkoleniu w rzeczywistej pracy.
DLA SIŁ HANDLOWYCH (HANDLOWCÓW, PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH, PRACOWNIKÓW DZIAŁÓW OBSŁUGI KLIENTA, PRACOWNIKÓW DZIAŁÓW ZAKUPÓW, SERWISANTÓW) MOŻEMY ZAPROPONOWAĆ WIELE SZKOLEŃ I DZIAŁAŃ WSPIERAJĄCYCH EFEKTYWNOŚĆ.
SZKOLENIA HANDLOWE, SPRZEDAŻOWE, OBSŁUGA KLIENTA (Dla handlowców, przedstawicieli handlowych, pracowników salonów sprzedaży, sklepów i sieci, pracowników działów: obsługi klienta, zakupów, realizacji zamówień, wsparcia sprzedaży)
- Techniki sprzedaży i telemarketing
- Profesjonalna obsługa klienta
- Trydny klient, trudne sytuacje
- Sprzedaż i współpraca z klientem VIP
- Aktywizacja działań sprzedażowych i wzrost efektywności sprzedaży
- Sprzedażowe koło jakości: Momenty krytyczne w sprzedaży
- Sprzedażowe koło jakości: Dotarcie do nowych źródeł klientów
- Efektywność zespołu sprzedaży – Lejek sprzedażowy
- Zamykanie sprzedaży
- 7 nawyków skutecznej sprzedaży
- Skuteczna oferta handlowa
- Jak pokonać konkurencję?
- Moderacja pracy w sprzedażowym zespole projektowym
- Perswazyjny model sprzedaży
- Sprzedaż w salonie sprzedaży, sklepie firmowym i sieciach handlowych
- Sprzedaż, Prezentacja i Autoprezentacja na targach
SZKOLENIA Z NIEZBĘDNICZKA KAŻDEGO HANDLOWCA:
- Gry handlowe z wykorzystaniem Analizy Transakcyjnej
- NLP w sprzedaży
- Zarządzanie Czasem i Planowanie w Sprzedaży
- Pewność siebie handlowca
- Psychologia sprzedaży
- Proaktywność w zbieraniu informacji
- Wystąpienia Publiczne, Prezentacje, Autoprezentacje, czyli krótko i zwięźle w duchu ZEN
- Zarządzanie emocjami, inteligencja emocjonalna w biznesie
SZKOLENIA Z NEGOCJACJI:
- Twarde negocjacje handlowo – zakupowe
- Twarde negocjacje handlowe
- Partnerskie i skuteczne negocjacje handlowe
- Twarde negocjacje zakupowe
- Twarde negocjacje jakościowe
WINDYKACJE NALEŻNOŚCI:
REKLAMACJE:
- Wilk syty i owca cała – sztuka załatwiania REKLAMACJI, czyli jak obronić swoje i nie stracić klienta
SPRZEDAŻ DO FIRM PRODUKCYJNYCH:
DLA SERWISU:
SZKOLENIA DLA ZWIERZCHNIKÓW SIŁ HANDLOWYCH:
- Szef najlepszego zespołu sprzedaży
- Pozostałe szkolenia dla kadry kierowniczej, menadżerów
OCENIANIE KOMPETENCJI – TRUDNE ZADANIE KAŻDEGO ZWIERZCHNIKA:
- Rekrutacja i selekcja pracowników, specjalistów z wykorzystaniem analizy lingwistycznej i metod AC
- Rekrutacja i selekcja kandydatów z funkcją kierowniczą, z wykorzystaniem metod AC
- Budowanie / doskonalenie Systemu Ocen Okresowych Pracowników (SOOP) i prowadzenie rozmów oceniających
USŁUGI WSPIERAJĄCE SZKOLENIA:
- On The Job Training
- Badania kompetencji kierowniczych i potecjału zawodowego
- Coaching menadżerski
- Przygotowanie i wdrożenie systemu ocen okresowych pracowników
- Wsparcie przy wdrożeniach standardów
- Procesy HR i ZZL