Szkolenie otwarte:Budowanie długofalowych relacji z klientem – termin do ustalenia

Posted in: Aktualne szkolenia, Aktualności- Sep 28, 2012 No Comments

AKADEMIA ROZWOJU zaprasza Szanownych Państwa na szkolenie otwarte:

BUDOWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z KLIENTEM

UWAGA!

Szkolenie oparte jest o aktywny trening, ćwiczenia praktyczne, case study, eksperymenty, prezentacje, testy i kwestionariusze, zadania i zabawy o charakterze diagnostycznym!

Czas trwania szkolenia:
2 dni szkoleniowe, 12 godzin zegarowych

Terminy:

do ustalenia, w godzinach od 9.00 do 15.00

Inwestycja:
tylko 990 zł netto od osoby

Miejsce szkolenia:
Sala szkoleniowa w AKADEMII ROZWOJU, ul. J. Kilińskiego 24, Wrocław

Program Szkolenia:

1. Po pierwsze – aktywność, po drugie – aktywność, po trzecie – aktywność!

Znaczenie aktywności w pozyskiwaniu klientów jako niezbędny warunek dobrego rezultatu w sprzedaży

Budowanie umiejętności docierania do odpowiednich osób, mogących udzielić informacji o wartościowych klientach

Techniki pokonywania oporu tych osób do rozmowy

Techniki przejścia przez osoby „utrudniające” kontakt do klienta

Techniki wpływu psychologicznego umożliwiające zdobycie pożądanych informacji

2. Kształtowanie i wykorzystanie jednolitych standardów relacji z klientem

Standardy jakości obsługi klienta i relacji z klientem

Jakie cele i korzyści osiągamy podnosząc jakość obsługi

Pułapki profesjonalnej obsługi klienta

Określenie źródeł pochodzenia braku jakości w relacjach z klientem

3. Model partnerskiej współpracy z klientem

3 kroki w kontakcie z klientem

Budowanie długofalowych relacji na różnych etapach współpracy z klientem

a. Pierwszy kontakt z klientem

b. Bieżące działania „business-to-customer”, „business-to-business”

c. Monitoring efektywności współpracy

d. Działania wspierające relacje

Etyka biznesu, czyli savoir-vivre w relacjach z klientem

4. Budowanie lojalności stałych klientów

Wyznaczanie celów i budowanie strategii prowadzenia klienta

Tworzenie efektu lojalności

Programy lojalnościowe dla klientów – przykłady programów oraz wypracowanie własnej oferty lojalnościowej

5. Narzędzia pomocne w sprawnym zarządzaniu relacjami z klientem

Bazy danych klientów

SIK – system informacji o kliencie

Arkusze, tabele, wzorce listów

6. Kompetencje sprzedażowe i komunikacyjne przedstawiciela w budowaniu relacji z klientem

Efektywna argumentacja

a. Jak formułować i dobierać argumenty

b. Metoda CKW (cecha-korzyść-wyobrażenie) oraz CDZ(cecha-dowód-korzyść)

c. Argumenty– co jest wartością dodaną dla klienta

d. „Kanapka” – przekładanie ceny korzyściami

Wywieranie wpływu – wybrane reguły etycznego wywierania wpływu

a. Jak zyskać sympatię i zaufanie klienta – reguły lubienia i sympatii

b. Jak wzmacniać chęć zakupu – reguły zaangażowania, niedostępności i dowodu społecznego

c. Jak cementować wzajemne relacje – reguły wzajemności

Zwiększanie szans sprzedażowych

a. Jak przygotowywać oferty, by stworzyć okazję do spotkania

b. „Domykanie” rozmów

c. Zasady wydajnych kontaktów z klientami

d. Środki służące zwiększeniu aktywnego czasu sprzedaży

Tworzenie „sieci sprzedażowych”

a. Czym jest „cross-selling”, czyli sprzedaż wiązana (produkt i usługa = energia i obsługa)

b. Wykorzystywanie rekomendacji od klientów do zdobywania nowych klientów

c. Jak metodą rekomendacji wobec klienta doprowadzać do „globalizacji” usług i co to jest „sprzedaż w trójkącie”

7. Wymówki klienta, czyli co zrobić gdy klient….

Katalog gierek klienta zasady reakcji na nie:

  • Nie mam czasu…i
  • Nie jestem zainteresowany…
  • Wasza firma nie jest znana…
  • Cena jest za wysoka…
  • Kupuję już te usługi u konkurencji…
  • Mam dostawcę już dostwcę…
  • Proszę zadzwonić / podjechać za jakiś czas…
  • Proszę rozmawiać z działem zakupów…
  • Interesuje mnie wyłącznie cena…
  • Mogę wybierać spośród wielu ofert i firm…
  • Proszę przysłać ofertę…
  • Z powodu kryzysu ograniczyliśmy…

Konkretne sposoby, jak reagować na te i podobne wymówki klientów

8. Przykładowa sprzedaż usługi

Symulacje w sprzedaży konkretnych usług i produktów

Forma szkolenia

Aktywny trening, ćwiczenia praktyczne, case study, eksperymenty, prezentacje, testy i kwestionariusze, zadania i zabawy o charakterze diagnostycznym.

Materiały szkoleniowe

Bardzo bogate, obfitujące w konkretne przykłady do zastosowania po szkoleniu w rzeczywistej pracy

Zapisz się na szkolenie

Karolina Binek
tel.: 71/ 785 10 08
kom.: 699 955 055
email: doradca@kreator-premium.pl

No Responses to “Szkolenie otwarte:Budowanie długofalowych relacji z klientem – termin do ustalenia”

Leave a Reply