Techniki sprzedaży i obsługi klienta 13-14 listopada 2013

Posted in: Aktualne szkolenia, Aktualności- Mar 22, 2013 Comments Off


AKADEMIA ROZWOJU zaprasza Szanownych Państwa na szkolenie otwarte:

“TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA”

Czas trwania szkolenia:
2 dni szkoleniowe, 12 godzin zegarowych

Terminy:
13-14 listopada 2013

Inwestycja
tylko 990 zł netto od osoby !!

Miejsce szkolenia
Sala szkoleniowa AKADEMII ROZWOJU, ul. J. Kilińskiego 24, Wrocław

Zapisz się na szkolenie

Formularz zgłoszeniowy

PROGRAM SZKOLENIA:

Zobacz program szkolenia

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy:

  • Dowiedzą się, jak podwyższyć jakość oferowanych usług
  • Nauczą się sposobów skutecznego pozyskiwania większej liczby klientów nawet przy niesprzyjających warunkach rynkowych
  • Otrzymają narzędzia, które sprawią, że klienci będą wybierać właśnie Waszą firmę
  • Poznają i rozwiną zdolności niezbędne do nawiązywania długofalowych kontaktów z klientami
  • Pozyskają nowe umiejętności interpersonalne oraz szybkie i konkretne techniki ułatwiające pracę z różnymi typami klientów
  • Nauczą się, jak podtrzymywać kontakty ze stałymi klientami i jak ponownie pozyskiwać klientów straconych
  • Nauczą się elastyczności, czyli jedynej skutecznej techniki warunkującej dobry kontakt z klientem i efektywną sprzedaż
  • Zdobędą praktyczne sposoby na zwiększenie własnej motywacji do pracy i sprzedaży

Forma szkolenia

Aktywny trening, ćwiczenia praktyczne, case study, eksperymenty, prezentacje, testy i kwestionariusze, zadania i zabawy o charakterze diagnostycznym.

Materiały szkoleniowe

Bardzo bogate, obfitujące w konkretne przykłady do zastosowania po szkoleniu w rzeczywistej pracy

Zobacz inne szkolenia

Karolina Binek
tel.: 71/ 785 10 08
kom.: 609 444 996
email: k.binek@akademiaru.pl

Comments are closed.