Szkolenie otwarte:Budowanie długofalowych relacji z klientem – termin do ustalenia
AKADEMIA ROZWOJU zaprasza Szanownych Państwa na szkolenie otwarte:
BUDOWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z KLIENTEM
UWAGA!
Szkolenie oparte jest o aktywny trening, ćwiczenia praktyczne, case study, eksperymenty, prezentacje, testy i kwestionariusze, zadania i zabawy o charakterze diagnostycznym!
Czas trwania szkolenia:
2 dni szkoleniowe, 12 godzin zegarowych
Terminy:
do ustalenia, w godzinach od 9.00 do 15.00
Inwestycja:
tylko 990 zł netto od osoby
Miejsce szkolenia:
Sala szkoleniowa w AKADEMII ROZWOJU, ul. J. Kilińskiego 24, Wrocław
Program Szkolenia:
1. Po pierwsze – aktywność, po drugie – aktywność, po trzecie – aktywność!
Znaczenie aktywności w pozyskiwaniu klientów jako niezbędny warunek dobrego rezultatu w sprzedaży
Budowanie umiejętności docierania do odpowiednich osób, mogących udzielić informacji o wartościowych klientach
Techniki pokonywania oporu tych osób do rozmowy
Techniki przejścia przez osoby „utrudniające” kontakt do klienta
Techniki wpływu psychologicznego umożliwiające zdobycie pożądanych informacji
2. Kształtowanie i wykorzystanie jednolitych standardów relacji z klientem
Standardy jakości obsługi klienta i relacji z klientem
Jakie cele i korzyści osiągamy podnosząc jakość obsługi
Pułapki profesjonalnej obsługi klienta
Określenie źródeł pochodzenia braku jakości w relacjach z klientem
3. Model partnerskiej współpracy z klientem
3 kroki w kontakcie z klientem
Budowanie długofalowych relacji na różnych etapach współpracy z klientem
a. Pierwszy kontakt z klientem
b. Bieżące działania „business-to-customer”, „business-to-business”
c. Monitoring efektywności współpracy
d. Działania wspierające relacje
Etyka biznesu, czyli savoir-vivre w relacjach z klientem
4. Budowanie lojalności stałych klientów
Wyznaczanie celów i budowanie strategii prowadzenia klienta
Tworzenie efektu lojalności
Programy lojalnościowe dla klientów – przykłady programów oraz wypracowanie własnej oferty lojalnościowej
5. Narzędzia pomocne w sprawnym zarządzaniu relacjami z klientem
Bazy danych klientów
SIK – system informacji o kliencie
Arkusze, tabele, wzorce listów
6. Kompetencje sprzedażowe i komunikacyjne przedstawiciela w budowaniu relacji z klientem
Efektywna argumentacja
a. Jak formułować i dobierać argumenty
b. Metoda CKW (cecha-korzyść-wyobrażenie) oraz CDZ(cecha-dowód-korzyść)
c. Argumenty– co jest wartością dodaną dla klienta
d. „Kanapka” – przekładanie ceny korzyściami
Wywieranie wpływu – wybrane reguły etycznego wywierania wpływu
a. Jak zyskać sympatię i zaufanie klienta – reguły lubienia i sympatii
b. Jak wzmacniać chęć zakupu – reguły zaangażowania, niedostępności i dowodu społecznego
c. Jak cementować wzajemne relacje – reguły wzajemności
Zwiększanie szans sprzedażowych
a. Jak przygotowywać oferty, by stworzyć okazję do spotkania
b. „Domykanie” rozmów
c. Zasady wydajnych kontaktów z klientami
d. Środki służące zwiększeniu aktywnego czasu sprzedaży
Tworzenie „sieci sprzedażowych”
a. Czym jest „cross-selling”, czyli sprzedaż wiązana (produkt i usługa = energia i obsługa)
b. Wykorzystywanie rekomendacji od klientów do zdobywania nowych klientów
c. Jak metodą rekomendacji wobec klienta doprowadzać do „globalizacji” usług i co to jest „sprzedaż w trójkącie”
7. Wymówki klienta, czyli co zrobić gdy klient….
Katalog gierek klienta zasady reakcji na nie:
- Nie mam czasu…i
- Nie jestem zainteresowany…
- Wasza firma nie jest znana…
- Cena jest za wysoka…
- Kupuję już te usługi u konkurencji…
- Mam dostawcę już dostwcę…
- Proszę zadzwonić / podjechać za jakiś czas…
- Proszę rozmawiać z działem zakupów…
- Interesuje mnie wyłącznie cena…
- Mogę wybierać spośród wielu ofert i firm…
- Proszę przysłać ofertę…
- Z powodu kryzysu ograniczyliśmy…
Konkretne sposoby, jak reagować na te i podobne wymówki klientów
8. Przykładowa sprzedaż usługi
Symulacje w sprzedaży konkretnych usług i produktów
Forma szkolenia
Aktywny trening, ćwiczenia praktyczne, case study, eksperymenty, prezentacje, testy i kwestionariusze, zadania i zabawy o charakterze diagnostycznym.
Materiały szkoleniowe
Bardzo bogate, obfitujące w konkretne przykłady do zastosowania po szkoleniu w rzeczywistej pracy
Zapisz się na szkolenie
Karolina Binek
tel.: 71/ 785 10 08
kom.: 699 955 055
email: doradca@kreator-premium.pl