Profesjonalna obsługa klienta. Trudny klient i trudne sytuacje.

Posted in: Uncategorized- Jul 23, 2013 Comments Off


AKADEMIA ROZWOJU zaprasza Szanownych Państwa na szkolenie otwarte:

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA.
TRUDNY KLIENT I TRUDNE SYTUACJE.

Czas trwania szkolenia:
2 dni szkoleniowe, 12 godzin zegarowych

Terminy:

29-30 Sierpnia 2013 (czwartek – piątek)

Inwestycja

990 zł netto od osoby za dwa dni szkoleniowe

Miejsce szkolenia
Sala szkoleniowa w Akademii Rozwoju, ul. J. Kilińskiego 24, Wrocław

Zapisz się na szkolenie

Formularz zgłoszeniowy

PROGRAM SZKOLENIA

Zobacz program szkolenia

Forma szkolenia

Aktywny trening, ćwiczenia praktyczne, case study, eksperymenty, prezentacje, testy i kwestionariusze, zadania i zabawy o charakterze diagnostycznym.

Materiały szkoleniowe

Bardzo bogate, obfitujące w konkretne przykłady do zastosowania po szkoleniu w rzeczywistej pracy

Zobacz inne szkolenia

Comments are closed.