Perswazyjny Model Sprzedaży
PERSWAZJA JEST JAK MUZYKA – WSZYSCY MOGĄ OTRZYMAĆ TE SAME NUTY, ALE ZAGRAĆ POTRAFIĄ NIELICZNI
Oczywiste się wydaje, że każdy handlowiec wykorzystuje w swych oddziaływaniach na klienta techniki perswazyjne. I na tym kończą się wszelkie oczywistości. Wiedza ta jest ogólnie dostępna dla każdego, jednak, czy jest odpowiednio stosowana? Każdy handlowiec musi odpowiedzieć sobie na pytanie: Jakie efekty przynoszą stosowanie przez handlowca techniki? Czy handlowiec potrafi je wykorzystać, by doprowadzić do zamknięcia sprzedaży? Proponowane przez nas warsztaty szkoleniowe oparte są na Technikach Perswazyjnych 5P wykorzystywanych w sprzedaży.
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU UCZESTNICY:
- Poznanają techniki Prezentacji Perswazyjnej
- Usystematyzują wiedzy na temat rodzajów pytań oraz ich zastosowania w sprzedaży
- Dokonają usprawnień w zakresie aktywnego słuchania klienta i doboru odpowiednich rodzajów pytań
- Przećwiczą schemat oraz poszczególne elementów Prezentacji Perswazyjnej
- Zdobędą wiedzę w zakresie umiejętności sondowania klienta i doprecyzowania potrzeb klienta do celu sprzedaży
- Zapoznają się z rodzajami zamknięć sprzedaż
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Czym jest Prezentacja Perswazyjna?
- W jakich sytuacjach stosować 5P
- Cel Prezentacji Perswazyjnej
- Schemat perswazyjny
2. Perswazyjny Format Prezentacji Oferty
- Opis Sytuacji
- Propozycja
- Jak to działa- mechanizm propozycji
- Korzyści
- Zamknięcie
3. Opis Sytuacji - jego elementy oraz rola w Perswazyjnym Formacie Prezentacji Oferty
- Techniki uzgadniania potrzeb klienta
- Rola Pytań
- Rola Truizmów
- Sondowanie potrzeb klienta
4. Propozycja- jej mechanizm w Perswazyjnym Formacie Prezentacji oferty
Cel i elementy z jakich się składa
5. Język Korzyści w Perswazyjnym Formacie Prezentacji oferty
Zaleta produkt, Cecha produktu a Korzyści dla klienta
Sposoby przedstawiania korzyści
6. Zamknięcie w Perswazyjnym Formacie Prezentacji
- Techniki zamykania sprzedaży
- Rodzaje zamknięć
7. Analiza skuteczności w Perswazyjnym Formacie Prezentacji
- Ocena poziomu realizacji celu
- Wnioski na przyszłość
W trakcie warsztatów stosujemy aktywne metody szkoleniowe, uczestnicy odgrywają role w zaaranżowanych scenkach sprzedażowych dostosowanych do specyfiki klienta. Uczestnicy pracują na faktycznych sytuacjach z ich pracy.
Ćwiczenia wykonywane są indywidualnie, w parach i w niewielkich grupach zadaniowych. Podczas warsztatu kształtujemy praktyczne umiejętności sprzedaży.