VIOLETTA MICHALIK

  • Trener i coach z wieloletnim doświadczeniem praktycznym w branży handlowej
  • Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym i w pracy Dyrektora Handlowego
  • Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
  • Absolwentka studiów podyplomowych z uzyskanym tytułem Mediatora

Od ponad trzynastu lat jest związana ze sprzedażą, pracowała w firmach z kapitałem zagranicznym, jak również polskim. Obecnie w jednej z firm na Dolnym Śląsku pracuje na stanowisku Dyrektora Handlowego.  Posiada szerokie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu zespołów handlowych. Specjalizuje się w tworzeniu procedur obowiązujących wewnątrz organizacji, wdrażaniu metod, narzędzi ułatwiających współpracę pomiędzy działami w firmie. Tworzy indywidualne systemy motywacyjne dla działów sprzedażowych, dobiera kadrę pracowników i prowadzi okresowe oceny ich działań, uczy prawidłowej komunikacji pomiędzy pracownikami. Uczy działy handlowe trudnej sztuki współpracy z klientami wymagającymi, prowadzenia negocjacji na różnych szczeblach, negocjowania umów handlowych na działach w sieciach handlowych. Ma praktyczne doświadczenie w sprzedaży i negocjacjach, wielokrotnie prowadziła negocjacje handlowe z dyrektorami marketów i odpowiadała za spotkania roczne w sieciach handlowych. Tworząc działy handlowe potrafi umiejętnie dobrać pracowników o odpowiednim profilu,  pracowników dostosowanych do potrzeb danej firmy. Potrafi nauczyć zespoły efektywnie pracować pod presją czasu i umiejętnie wykorzystać zdolności indywidualne poszczególnych pracowników w rozwoju firmy.

W ostatnim czasie realizowała projekty szkoleniowe i coachingowe dla firm: Mobidruk, Cam – Media, Contra, Apreo Logistics, Alianz, PPG Deco Polska, Ryba, Redan.

Praca trenera jest jej pasją. Dzięki długoletniej zawodowej współpracy z działami handlowymi posiada umiejętność budowania trwałych i efektywnych działów handlowych, w których pracownicy czują więź z firmą, są  jej oddani i lojalni. Szkolenia prowadzone przez nią są tworzone na indywidualne potrzeby grupy, po wcześniejszym uzgodnieniu obszarów, które powinny zostać rozwinięte. Szkolenia przeprowadzane są w różnych formach. Dba o dostosowanie wiedzy, ćwiczeń i symulacji do specyfiki grupy, ich umiejętności i potrzeb.

Wzbogaca i poszerza swoją wiedzę w zakresie sprzedaży aktywnie działając na tym polu wśród klientów rynku tradycyjnego, nowoczesnego i inwestycyjnego.