Perswazyjny Model Sprzedaży

piano-1655558__480PERSWAZJA JEST JAK MUZYKA – WSZYSCY MOGĄ OTRZYMAĆ TE SAME NUTY, ALE ZAGRAĆ POTRAFIĄ NIELICZNI

Oczywiste się wydaje, że każdy handlowiec wykorzystuje w swych oddziaływaniach na klienta techniki perswazyjne. I na tym kończą się wszelkie oczywistości. Wiedza ta jest ogólnie dostępna dla każdego, jednak, czy jest odpowiednio stosowana? Każdy handlowiec musi odpowiedzieć sobie na pytanie: Jakie efekty przynoszą stosowanie przez handlowca techniki? Czy handlowiec potrafi je wykorzystać, by doprowadzić do zamknięcia sprzedaży? Proponowane przez nas warsztaty szkoleniowe oparte są na Technikach Perswazyjnych 5P wykorzystywanych w sprzedaży.

DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU UCZESTNICY:

  • Poznanają  techniki Prezentacji Perswazyjnej
  • Usystematyzują wiedzy na temat rodzajów pytań oraz ich zastosowania w sprzedaży
  • Dokonają usprawnień w zakresie aktywnego słuchania klienta i doboru odpowiednich rodzajów pytań
  • Przećwiczą schemat oraz poszczególne elementów Prezentacji Perswazyjnej
  • Zdobędą wiedzę w zakresie umiejętności sondowania klienta i doprecyzowania potrzeb klienta do celu sprzedaży
  • Zapoznają się z rodzajami zamknięć sprzedaż

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Czym jest Prezentacja Perswazyjna?

  • W jakich sytuacjach stosować 5P
  • Cel Prezentacji Perswazyjnej
  • Schemat perswazyjny

2. Perswazyjny Format Prezentacji Oferty

  • Opis Sytuacji
  • Propozycja
  • Jak to działa- mechanizm propozycji
  • Korzyści
  • Zamknięcie

3. Opis Sytuacji - jego elementy oraz rola w Perswazyjnym Formacie Prezentacji Oferty

  • Techniki uzgadniania potrzeb klienta
  • Rola Pytań
  • Rola Truizmów
  • Sondowanie potrzeb klienta

4. Propozycja- jej mechanizm w Perswazyjnym Formacie Prezentacji oferty

Cel i elementy z jakich się składa

5. Język Korzyści w Perswazyjnym Formacie Prezentacji oferty

Zaleta produkt, Cecha produktu a  Korzyści dla klienta

Sposoby przedstawiania korzyści

6. Zamknięcie w Perswazyjnym Formacie Prezentacji

  • Techniki zamykania sprzedaży
  • Rodzaje zamknięć

7. Analiza skuteczności w Perswazyjnym Formacie Prezentacji

  • Ocena poziomu realizacji celu
  • Wnioski na przyszłość

W trakcie warsztatów stosujemy aktywne metody szkoleniowe,  uczestnicy odgrywają role w zaaranżowanych scenkach sprzedażowych dostosowanych do specyfiki klienta. Uczestnicy pracują na faktycznych sytuacjach z ich pracy.

Ćwiczenia wykonywane są indywidualnie, w parach i w niewielkich grupach zadaniowych. Podczas warsztatu kształtujemy praktyczne umiejętności sprzedaży.