MAŁGORZATA WAŚNIOWSKA

MalgorzataWojdas

  • Dyplomowany Trener Biznesu i Konsultant z  wieloletnim doświadczeniem;
  • Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, kierunek Trener Biznesu;
  • Przez kilkanaście lat związana z branżą farmaceutyczną, gdzie odpowiedzialna była m.in. za zarządzanie i szkolenie Sekcji Obsługi Reklamacji. Jako trener wewnętrzny wprowadzała standardy dotyczące procesu reklamacji w takich firmach jak: Neuca,  Silfarm, Galenica, Vita Plus Tadanco, Multi, Dolpharma, Optima Radix, Itero, Prego, Panaceum.

Prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej oraz działów obsługi klienta. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach dotyczących: obsługi klienta, komunikacji, asertywności, obsługi reklamacji, budowania zespołów oraz współpracy.
Tworząc i realizując projekty związane z budowaniem i rozwojem zespołów  zwraca dużą uwagę na zagadnienia: motywowania, delegowania,  przeprowadzania rozmów pracowniczych oraz rozwiązywania konfliktów.

 Prowadzi szkolenia warsztatowe związane z rozwojem menedżerskim m. in. zarządzanie zespołem, rozwój umiejętności kierowniczych, komunikacja w zarządzaniu oraz asertywność szefa. Specjalizuje się w budowaniu zespołów i kierowaniu nimi w warunkach silnej konkurencji rynkowej.

Jako konsultant zajmuje się wdrażaniem  standardów profesjonalnej obsługi klienta. W pracy z klientami zachęca do przyjmowania innej perspektywy, przełamywania dotychczasowych schematów oraz podejmowania wysiłku w celu wypracowania zmian i podążania za nimi.

Łącząc wiedzę teoretyczną z doświadczeniem praktycznym przygotowała i przeprowadziła szereg szkoleń i projektów doradczych m.in. dla takich firm jak:

Torfarm S.A, Polska Grupa Drogeryjna Sp. z o.o., Neuca S.A., Bio-chem Sp. z o.o., Vorwerk Polska, Oriflame Sp. z o.o., LSG Deweloper Sp. z o.o., Manuali Ekobal Sp. z o.o, PGNiG SA., PAKT Sp. z o.o., Sitech Sp. z o.o., Santander Consumer Bank S.A., PGE Systemy S.A., Generalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku, Urząd Marszałkowski w Poznaniu, SANTANDER CONSUMER BANK S.A., Gmina Polkowice, Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Tauron Obsługa Klienta, Salumanus sp. z o.o.

Specjalizuje się w projektach szkoleniowych:

  • Profesjonalna Obsługa Klienta
  • Obsługa Reklamacji
  • Budowanie postawy i komunikacji asertywnej
  • Budowanie efektywnego zespołu
  • Efektywna komunikacja i współpraca w zespole
  • Zarządzanie Zespołem
  • Budowanie zaangażowania pracowników poprzez rozwój i motywowanie
  • Delegowanie zadań i doskonalenie samodzielności
  • Leadership- szkolenia dla liderów
  • Train the Trainers